jaru..ingenting :O

Skrivet: 2009-07-12 Kl. 19:35:42
toodiiloo! :D
Idag har jag varit hemma hos Simon och bara slappat, men åkte hem
vid middagen :) mamma bjöd på kanon mat som var super god, och sedan
busade vi litegran med Tea,eftersom hon och tina var ju hos hos :D

Sen efter allt busande så fick Tina och Tea åka hem för att jag och mamma
skulle köra bil! eller inte mamma, utan jag :D
Jag har blivit as duktigt, sålt över mig själv ;) Så vi åkte mot korsta,ljusta,birsta
timmervägen,granloholm och sedan hem igen :D

Och nu sitter vi här och se på tv, och jag sitter vid datorn och nördar:D
bara skit idag på tv ;) så få se om jag någon hittar någon bra film att se på
ikväll !!

Imrn så ska jag kanske vara med Elingumman, det var ju någondag sen
hon och jag umgicks ! Så de ska bli kul :)

och imrn kommer syrran min hem också.. YEEEj :D:D


snyggelleeen .D


lillpluppen min :D<3<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0