lite bilder sen middagen! :)

Skrivet: 2009-07-17 Kl. 14:09:51
t j e e e n a r e : D  
Jag måste verkligen sluta med att heja varjegång jag ska skriva ett inlägg..
haha, alltid hejhej, tjenare, hallå.. tråkigt..

Men idag har mormor varit här, sen kom Rikke och isa en sväng, menn nu
drog dom för rikke skulle städa Tinas lägenhet.. Snäll syster säger jag bara.

Ikväll så vill jag verkligen hitta på något,göra något kul eller nått.. men som
vad då? allt kostar ju bara pengar...?!?!?

Ge mig några tips..?!


haha snygg syrran( tina )


lillRIkke:)


jag och syster Tina :)


Lill tea, mosters lillhjärta!!<3


lite skor? rosa är mina<3 den lilla färgklicken i mitt liv :) haha!!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» mamma till tea

vart är isa då?:o

puss lill rumpa /R

Tidpunk: 2009-07-21 @ 11:01:00
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0