massor med regn idag? nee

Skrivet: 2009-07-08 Kl. 12:33:06
Hallå Hallå i lingonskogen!! :)
Sitter hemma hos elin nu och har precis vakna, hon lämnade mig ensam här
hemma, för hon skulle till tandläkarn. Men tack och lov att jag är som en
familjemedlem här, så jag behöver ju inte skämmas för nått ;)

Igår så hade vi myskväll, jag malin och elin. Först såg vi på film och de blev
filmen tretton som gick på tv, jag älskar den filmen :) Sen satte vi oss i datarummet
och såg på MJ och snackade massa onödigtvetande och hade kul p.gr.a över trötthet.
Själv så älskar jag att vara övertrött, för allt är så jävla roligt då ;) Men sen när malin
skulle åka hem så störegnade ute, och de hade vi inte ens hört :O lite sjukt.
Men idag ska de regna som aldrig förr tydligen :O Så vi få se hur mycket det kommer
att regna dårå! :D

Idag ska jag hem och hämta lite stuff sen ska jag hem till Simon och ta hand om huset
för marie och håkan är borta, och emma, simonsyster ska vara hundvakt! :)
Så vi ska sova där i några nätter.. Men sen på morgonen så ska dom upp och jobba, så
då blir jag själv hela dagen fram till 4 typ :/

Men på måndag kommer Rikke och Isa hem igen :) YEJ! :D
Nu ska jag kolla facebook, heeejpaaa :D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Svar; Jajemen!:D Jag jobbade igår också och jag ska jobba imorgon och på lördag också! :D

Du då? Har du hört av sig till dig något?

Tidpunk: 2009-07-08 @ 16:55:56
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Emma

Du klarade du de kanon o va själv:D du blev bara lite sömnlös....Haha

Tidpunk: 2009-07-10 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0