ny kamra i detta bajs vädre!! :)

Skrivet: 2009-07-07 Kl. 18:34:18
Idag har jag och mamma varit på birsta med mormor, för att hon skulle
köpa sig ett mobiltbreband och allt gick bra, sen när de va klart så drog
mormor hem och Tina och tea kom istället.. Gick och kollade runt lite,
sen drog vi till elgiganten och kollade efter en kamra, och vi hittade en.
Och jag och mamma älskar den!

Ikväll så ska jag vara med Elin och Malin, dom ska komma och hämta
mig snart :) Och imrn så ska jag sova hos älsklingen :) wioohoo!!


våran kamra fanns inte på google, men det är en liknade sådan, och en
svart. fast på våran kamra så står det youtube på, och det har jag ingenaning
varför de står så.. men de få duga! jag diggar kamran starkt :)

men nu ska jag gå och byta om :) Pusspuss

Simon? jag älskar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0