smått och gott, jag älskar harry potter<3

Skrivet: 2009-07-28 Kl. 00:47:40
hejsanhoppsan lillebror!
inte för att jag har någon, men det låter gulligt iallafall :)

sitter här i min egna säng och lyssnar på musik och myser lite utav ensamheten.
jag som alltid hatar att vara ensam och inte vara med någon, men just nu är det
jävligt skönt. jag ska sova själv inatt också, få se hur de går, har ju inte sovit själv
på jätte länge.. jag hoppas jag somnar som en stock!

Idag har jag varit med simon, drog till tina sedan, övningskörde lite med mamma.
Sen åkte vi hem, jag käkade korv med bröd, sen kom elin och stina..hämtade upp
mig och sedan drog vi till stan, till bion och såg på harry potter. hp6.
det va den bästa hp filmerna jag har sett. jag tyckte den var skit bra, men de tyckte
visst inte alla. men det gjorde jag! jag älskade den :) kanon bra !!

imrn vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske vara med elin? vi få se.
mamma och pappa åker ju till berga imrn, och jag vill följa med.. men jag vill
ändåså komma hem på kvällen, men då har jag ju ingen skjuts.. Så vi få helt
enkelt se hur det blir med morgon dagen! :) Kanske man ska gå och lägga sig nu
så man kommer upp i tid imrn, jaa så gör jag !:) godnatt alla..
Ska bara bjuda på lite mysiga bilder sen förra veckan ! :)
















allt för mig :) godnatt <3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» chebabb

sicken sötnos du är då :)))) Puss

Tidpunk: 2009-07-28 @ 01:15:51
Bloggadress/URL: http://jenniferc.blogg.se/
» ellen

men hallå :O FET ARSLET!!!! :S usch va äckligt.

Tidpunk: 2009-07-28 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0