underbar kväll

Skrivet: 2009-07-20 Kl. 12:32:37
t j e n a r e   t j e n a r e ! ! !

Idag har jag varit på um med Stina och Elin, men nu så sitter jag hemma
och väntar på att Marie ska komma och hälsa på, och Rikke, Isa och Tina.såååklart!

Har precis läst aftonblandet, och fyyyfan va hämskt det är med svininflensan, jag tror
jag dör, jag kommer nog få de :o Men det var en kille som var 22år och dom vet inte
om han ska överleva! :O BARA 22 ÅR! :O sjuuk!

Igår så var jag hemma hos Stina, med Elin och Ida, vi badade bubbelbad och sedan bastu,
efter det så  hade vi picknick på Stinas övervåning med utsickt på alnöbron och vattnet,
hon har fönster över en helvägg typ.
As läkert,och där satt vi åt och glass, godis och jag och Stina drack tee, så jävla mysigt.
och självklart satt vi på golvet på en varsin kudde och tända ljus! det kan inte bli
bättre? Ochjaa, vi är tjejer.. så vi satt och babblade om allt mellan himmel och jord.

Senare idag så drar jag till Stina igen, jag ska ju bo där i en vecka, :) Så det kommer
nog bli massa med mys ikväll också! :) MODERATSTINA!?!?!? hon vet inte vad hon
snackar om..haha:D

Pusspuss. SIMON NORDIN?JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0