en vecka kvar!!:D

Skrivet: 2009-06-10 Kl. 15:31:52
toooooooooodilooo!:D
Idag fick jag vara ledig.. eller ledig och ledig.. alla missförstog
varandra, så jag fick vara hemma idag!  Så jag och mamma drog
till birsta och kollade lite granna, vi köpte en bröllops prisent till
isas syster och jag fick ett par jeans taghis och sedan blev det
massa gott till rikke som hon ville ha ! :)

Nu sitter jag här hemma själv och lyssna på musik och väntar
på att Elin gumman ska komma och hämta mig. Så vi ska väl
bara mysa och sitta hemma hos henne kan man tänka mig!

Imrn så ska jag på skolan och vi ska få träffa våra nya klass
kompisar som ska gå med oss nästa år. :) det ska bli jätte
roligt! Sen tror jag vi få gå hem eller nått? haha! men sen på fredag
så äre jag som har gått ut ettan iallefall, så jävla skönt, sen om två
år så äre jag som ha tagit studenten! WOHO!

Men nu ska jag gå in på facebook! :D pusspuss

ps, en vecka kvar tills jag, tina, mamma och tea dra till barcelona!
WIIIHO!:D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» R

ja tänk snart kommer ni?!



Vad köpte ni för gott?



Säg till mamma att om hon ska köpa med sig till midsommar här.. så får hon köpa för ca 10-11pers...

För de blir isas familj och våran..10blir vi nog..



Men vi ska ha spansk grejs oxp ju...

JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR

GLÖM INTE GÅ PÅ APOTEKET OCH KÖPA TORR DEON!



LOOOVE YOU!

Tidpunk: 2009-06-11 @ 11:18:14
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» syster

jag vill se bild på din klänning juuuuuuu!



Nu är de inte många dagar kvar.. idag är de fredag och på onsdag kväll kommer ni*kärlek*

Tidpunk: 2009-06-12 @ 10:42:18
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0