shopping

Skrivet: 2009-06-20 Kl. 18:30:32

ojojoj!!
Vilken daaaaaaaaaaaaaag! :D
Har ju varit på ett shopping center nu, om jag säger såhär..
Birsta x 5 !! HAHAH!! :D så jäävla enormt stooort och butiker överallt.
Så jävla lääckert. Jag köpte iallefall glasögon till simon, två skor till simon
tre linnen till mig själv, as snygga.. två ögonskuggor en grön och en rosa,
men de glittrar bara i dom färgerna, såå jävla snygga!! :)
Sen kommer jag inte ihåg om jag handlanade nå mer,joooooo juste en lila
klocka, såå jääävla snyyyyg!! Men jag ska köpa massa armband någonannan
dag, För jag har hittat dom på en annan stan, lite utan för barca, fast ändåså
i barca.. typ som alnö i sundsvall !:)

Men nu har jag inte tid att skriva nå mer :D
HEEJPA!


en sådan fast lila! : D


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» elin JONSSON:D

åh gumman. låter kanon det där! :D

varmt här också nu :) iallafall idag. hahah :D

Kom hem! saknar dig hjärtat <3 hälsa alla.

/din elinpelin ;)

Tidpunk: 2009-06-21 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0