stranden

Skrivet: 2009-06-22 Kl. 17:09:15
Tjosanhoppsan!!

Idag har vi varit på stranden och solat.. Dra åt helvete va varmt det var..
badade igen, men den hära gången var det större vågor än sist, och det var
även röd flagg, men vi badade ändå! + att jag fick en våg över mig så jag tappade
mina nya älskade FINASTE glasögon.. Dom lila med tre sträck över till.. dom ligger
i vattnet någonstans och väntar på mig.. :(:( Men jag får väl köpa nya någongång..

Men kvällen igår, alltså bröllopet, ååååhh.. Fyfan va kul det var, och vackert!!
Vi dansade dom fan, och jag fick även dansa styrdans med någon kille.. Typ Isas
kusin eller något, hyffsat pinsamt,eftersom jag inte kan dansa och han var SKIT GRYM!
HAHA.. pinsamt..
Senare på kvällen skulle killarna kasta i den blivande mannen i  en pool och då
puttade dom ner alla andra sen, så isa och hennes kusiner/bror kastade i mig
med kläderna och skorna på.. HAHAH!! dålig chockad jag blev att jag hamnade i vattnet..

Men nu ska jag gå och duscha bort all sand och saltvatten!! Och ikväll så ska vi ut och
äta på en mexikans resturang, vilket som ska bli jätte kul de också! :)

 Ha det bra :) Puss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0