älskade skor!! :)

Skrivet: 2009-03-31 Kl. 19:42:29
ååhhej och håå!! :D
Vilken klockren dag! :D
Började dagen med att lära mig kassan och fick en egen kod,
sen fick jag stå i kassan nåra gånger och ta emot kunderna!
Fyfan va kul, skönt att börja stå där och inte bara vara på golvet!;)
Sen köpte jag mina 3 skor, men det kommer bara bilder på två,
dom snyggaste ;) Sen kom älsklingen och vi promenerade till
birsta i det mysiga vårvärdet, så vi köpte en present till Ida, simons
lilla syster som fyller år på lördag och mat till oss själva! HAHA!!
han köpte sig en skinjacka och jag köpte faktist ingenting till mig
själv :o.. eller jo, skona på skopunkten då! ;)



sköna fina gladiator skor, för 299!! :) Finns i svarta också, men jag älskar
somsakt brun så jag köpte mig ett par bruna! :D


samma skor fast på sidan, låga och sköna! :)


ett par andra bruna snygga för 299kr, skit snygga med klack! :)
Jag blir somsakt 180 typ.. haha men skit samma!! snygga är dom! :)


ytter sidan på skona! :) SNYGGKLACK!! :D


inner sidan på skona, och jag älskar dom, dom är skönare än skönast!!
MEE LOVE!! :D

Dom tredje skona jag köpte ser ut som convers skor fast med liten sula
och så jävla snygga, vita var dom!!

Men nu är det jag som längtar till sommaren så jag kan börja använda
skona någongång!! :D:D

Nu blire mys med Simon, ring om ni vill nått. för ikv blire tv för min del! :)
Pok!!


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

Vill haaaa. va tusan ska ja ha till sommREN DÅ som ha så fel på hälen.. ledsen ja blir... du e bäst iaf vill ugmås snart igen älska dej mest. du o rikke min älsklingar tur att ja ha er... älska eeeeeeeeeeer

Tidpunk: 2009-03-31 @ 20:01:54
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» tessa

MEN SNYGGGGAAA :D:D

Tidpunk: 2009-04-01 @ 09:02:12
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» Rikke

dom där med lilla klacken på vill jag ha!

Finns de i 36?



LOVE U

Tidpunk: 2009-04-01 @ 12:38:01
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0