bild på jeans jackan !!

Skrivet: 2009-03-15 Kl. 16:51:35
Hejhej!!
Idag har det varit full rulle som igår, fast idag var det
innebandy cup (korpen) i ljusta skolan så jag var där och kollade
på simon och alla grabbar, sen ringde jag sandra och hussen så
dom kom också, så vi satt och hejade på grabbarna men dom
förlorade alla matcher,men älsklingen gjorde två mål iallefall!!

Efter cupen så åkte jag till mormor och morfar med tina och tommy
och lilla tea!! : D satt där och fikade och snackade massa skit!!
sen åkte jag hem och nu sitter jag här och snackar med simon
i telefonen!! :) men ikv så blir det att kolla på wipe out, ett skit kul
pogram, tror det är på 5;an eller nått!! haha!!
Och imrn är det APU på skopunkten också!! kanoon!!
pok




min jeans jacka, fast den är snyggare, ser så ful ut på bild!


där


varför inte ta en egobild? :d haha

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

svar: Jaa! :D JAg föstorg nästan det! :D IHihihih! :D

Tidpunk: 2009-03-15 @ 18:52:17
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0