jävlasverige!!

Skrivet: 2009-03-14 Kl. 22:30:50
helt seriöst?
Va röstar sverige fram till melodifestivalen?? fyfan va less jag
är nu,!! jag röstade på alcazar som vasjälvklart bäst och EMD,
fast jag hatar dom grabbarna, men låten va skit bra!!
Men då röstar dom fram nån jäva opra sångare? fast den var
ganska bra, men wft? :s

Sitter hemma hos simon iallefall och lyssnar på just alcazar,
haha så jävla bra somsakt!! Men då ringer filip nu och säger
att dom ha match imrn? :WFT igennnnnn.. less igen..
Så då ska jag få kiva upp klockan 8 imrn bara för att kolla
på en match!!

aja. pok!!

jag har köpt en skit snygg jeans jacka idag också!!
Det kommer in nån bild fram över!! kanon snygg:D:D

aja.. pok igen!! :D

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» ida

snyggt med jeansjacka! :D vart har du köpt den? :) Jag köpte ett par jeans idag också! :D

Tidpunk: 2009-03-14 @ 22:59:17
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Mamma Till Tea

Hahhaha man tackar... nu såg ja visst någon som tyck din jacka va fin den bilden ha ja missat ska kika nu ... Min lugg, kanon bra tack ja kanske kommer tillbax till mit riktiga ja då -. Hot mamá hahha !

Tidpunk: 2009-03-15 @ 12:08:10
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» elin J ;)

snygg du är ;) snygg jeansjacka ju :O



hahahahah, men du ;) opera låten var ju kung ;)

va inte så negativ. haha<3

Tidpunk: 2009-03-15 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0