tom i skallen!:D

Skrivet: 2009-03-17 Kl. 16:57:56
tjosan hoppsan lillebror!!
jag har ingen lillebror men skit samma!! haha!! :D

Har kommit hem ifrån min älskade APU!! trivs så jävla bra
där, och jag hoppas jag få jobba på ett sånt där underbart
ställe när jag blir äldre!! :)

 Men just nu skulle jag bara släga in ett snabbt inlägg
och jag är helt slut i skallen, så om jag skriver nå konstigt
så skit i de;) HAHA!!
Men nu ska jag se på twilight för att lugna ner kroppen,
men twilight igen tänker nidå?
jajjemen, min favvofilm, kommer aldrig bli less på den och
jag tänker aldrig ta bort den ifrån min kära dator heller!! haha :D

ja,men dåså! :D
Och i kväll så blir det skoter kurs klockan 7 så ring inte och
stör dårå? ;) haha!! skicka ett sms om ni vill något så ringer
jag upp er senare! :D
ja men då har ni fattat de så nu tänker jag se på filmen! :D
pook!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

Hjärtat!



Vet du vad.. idag har jag varit en riktig sur kärring.. stört mig på allt o alla... varit riktigt bitter...

Sen så skulle Isa hämta mig efter skolan för att åka på en överraskning...

Hamnade på en nordisk bar.. där kunde man köpa svensk öl,tysk öl o dansk öl..

Äta svenska polar bröds mackor, köpa nyponsoppa, dricka turkisk peppar shot m.m..

Väggarna va fyllda med svenska kändisar.



Och de visade sig att man kunde köpa snus... han hade bakom disken eftersom de inte är lagligt här än.. så om man frågade kunde man köpa..

så gick de med min s luta snusa period..haha

Köpte 2st göteborgare...

Jag log utav bara saaatan!

Men nu vet jag.. 50kr för en snus...

Och om jag inte har då jag försöker sluta slipper jag få panik utan kan köpa i denna bar.. ballt va!



hur mår du?



Älskar dig min lilla gräshoppa!

Tidpunk: 2009-03-18 @ 21:08:16
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0