äre fest så är de svennebanan!:D

Skrivet: 2009-05-11 Kl. 16:57:49
tjenare tjenare!
Dra åt helvete vad jag är trött i fötterna efter en dag på skopunkten,
varma skor och varmt inne.. åååh, tuuur att jag lever asså! :)

Idag när jag skulle ta bussen så hittade jag inte mitt headsett, men
sen kom jag på att mamma tog de när jag låg och sov! Sen när jag
väl kom till bussen så såg jag att jag hade tagit fel busskort?!!!
Mitt egna istället för skolkortet, baa WTF ??? :O

Men nu sitter jag här och luftar fötterna och väntar på att mamma ska
säga att vi ska dra och handla mat!:D

BTW?
SVENNE BANAN? :D äääääääääääääälskar låten.
Så jävla klockren så det finns inte!! woohoo äre fest så äre svennebanan!:D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0