bikini? :D

Skrivet: 2009-05-02 Kl. 13:13:44
haha ja vad säger man..
de blev förmycket av de goda på sista iallefall!! :)


Igår så satt jag hemma med Simon och bara slappade, käkade
massa chips och dipp och självklart drack jag cola cola!!
Men jag mådde inte så jävla bra direkt!!

Och mamma tror jag har fått en propp i ansiktet för jag har
massa röda fläckar på ögon locken och på tinningarna! :O
det gör inte ont men det ser hemskt ut.. Prickarna är lixom
blod röda och inte finnröda!! ;)

Men idag så kanske jag ska vara med vickan och hennes kompisar
och bada badtunna, vilket jag hoppas på.. Men få se!! ;)
Just nu så söker jag någon med bil för jag vill till birsta! :)

ring mig om du ska till birsta! :D pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0