idag blire svårt att bestämma sig..

Skrivet: 2009-05-22 Kl. 14:04:32
Igår hade jag så jävla tråkigt efter jag kom hem ifrån Tina, så jag
skrev till Ante så fick han komma och hämta mig och vara med mig:)
Och han var så snäll och gjorde de, så vi drog till min kusin Simon som
var med kricka the man, så jag och ante hade en kul kväll ändå!
Han skjusade hem mig också, världens dimma på alnö bron, trodde jag
skulle skita på mig, för man såg inte mer än 5m framför bilen!:O
Menmen, var hemma runt 2 så natten så jag ringde Simon pluppen så
snackade vi i 12 minuter sen gick jag och la mig! :)

Idag vaknade jag vid 12.55 utav att Simonpluppen ringde och väckte mig,
oj va klockan var mycket. haha! :) Men jag käkade lite mackor och läste
tidningen sen gick jag ut med hunden som mamma önskade ;)

Men senare idag så vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med Simon,
Filip, Emelie, Albin och Sandra, men få se vad jag hitta på..
För Simonkusin ska bada badtunna och hur mysigt låter inte derå?
Och Alexandra i förra klassen ville hitta på nå kul också, Så få se vad jag
hittar på tillslut :)


lillpluppen under promenaden :)


men kajsa? jag orkar inte gå nå mer :D


lill sötnosen min!!<3 som satte sig bland blommorna! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» rikke

Aaaaaha men kan hon ha den?



Nu ska jag duscha sen ska vi till Sitges.. ingen sol idag=(

Jadrar!



Alskar dig, vi ses snart!

Tidpunk: 2009-05-23 @ 09:48:11
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0