kändes som att jag hade körkort!

Skrivet: 2009-05-25 Kl. 22:01:11
Hejhej!
Nu sitter jag och snackar med älsklingen i telefon om allt
och ingenting.. eller igentligen så säger vi typ ingenting, för att
han sitter och spelar wow och jag sitter och skriver blogg.. haha!:D

Idag har jag gått i skolan, och vi fick sluta tidigare idag, jälvligt skönt.
Sen gick jag på stan med Sofia och Alexandra, och jag hittade ett par
ljus rosa solglasögon som jag köpte, wiiiiie!! me love them! :D
Sen så åkte jag hem och såg på tv och käkade, sen kom mamma
på den smarta idén att vi skulle åka till gärde och övningsköra och
det gjorde vi, och de gick skit bra idag, kändes som att jag hade
körkort nästa, hahah!! jag har kört 3 gånger i hela mitt liv, och jag
känner mig så jävla BRA!!:D

Imrn så ska jag vara med hjärtat och då ska han sitta i bilen när
jag ska köra med mamma för första gången! HAHHA :D
Undra hur de kommer bli ;) han kommer nog aldrig vilja åka med
mig nå mer, eller jo han kommer nog bara vilja åka med mig!
HAHAAA!! ÄR SÅ GRYYYM! :D

men nu ska jag sluta skriva hur duktig jag är på att köra!:D
pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0