köra

Skrivet: 2009-05-28 Kl. 20:33:36
Heeellloooo!=)
Idag har jag varit på skolan och fick sluta tidigare, vilket var jävligt
skönt..Åkte hem och ringde pappa så fick han komma hem för vi
skulle ut och övningsköra. Men innan det så åkte vi till mammas
jobb för att jag skulle hämta min klännings om jag hade hängt undan
som jag ska ha på brölloppet.Men tillbaka till körningen.. Det gick skit
bra att köra idag!!! Fick backa idag också, vilket var läskigt, men det
gick skit bra. Fick starta i uppförsbacke och så.. Allt gick som på räls
idag.. Skit bra !! :) Stolt över mig själv. haha!:)

Sen åkte vi hem och käkade, efter de så kom syrran och hämtade mig
för att vi skulle åka till gina och kolla eftersom de hade 20% där, så
syrran shoppade sig två linnen, jätte fina och ett par jeans leggings
som också var jätte snygga!! kanon bra!! Själv så ska jag spara mina
pengar eftersom vi drar till barcelona snart!! YEEaAJJJ!! :D

Imrn så har jag sovmorgon till 10.05 eftersom våran idrotts lektion blev
inställt, tråkigt men ändåså jävligt skönt! :) Våran sista timme är också
inställd så vi kommer få sluta senast halv 2 och hur skönt är inte derå?
Men sen ska jag möta upp Elin gumman nånstans för jag ska festa med
henne imrn och dom andra brudarna! :) Vilket kommer bli jätte kul tror jag
men vi har alltid kul tillsammans! :) hahah!!
Men nu ska jag inte slösa bort eran tid för att läsa i min blogg!! :)
Hejdå! :) puss

Simon? jag älskar dig & krya på dig!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

men hurruduru din galning... kommer de ingen bild snart?



Idag har vi varit på stranden och jag är sååååååå solbränd så du anar inte.. tog första doppet oxå.. de va lite kallt men sen blev de ju varmare efter ett tag..

Isa fegade!



Vi har hyrt bil nu föresten alla dagar ni är här..säg de till Mamma o Tina!



19dagar kvar eller nått sånt.. älskar dig min lilla solstråle

Tidpunk: 2009-05-29 @ 18:35:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0