alla är vacker på sitt eget vis.

Skrivet: 2009-11-01 Kl. 21:16:38
tjennnnnnnnna!!

sorry för att jag inte ha skrivit så mycket denhära veckan.
men jag har haft fullt upp hela veckan känns det som! ;)
men de är ju loooooooooooov !! eller de va lov! tillbaka till helvetet.

imrn börjar vi med apu;n igen, och jag har bytt plats, så nu ska jag
vara på OKQ8 bakom bion i stan! :) och jag är kanon nervös, få se om
jag vågar gå in dit och presentera mig! :O haha! klart jag vågar.
men jag kommer nog inte våga snacka så mycket med alla som jobbar där!
men aja, det blir väl bättre ju mer jag är där ;)

igår så var jag med elin, och vi slappade hela jävla dagen typ, gjorde lite käk
och sen åkte vi till timrå till mattias och va med honom hela kvällen/natten typ.
vi hade verkligen en jätte mysigt kväll :) såg på film, spelade kort och snackade
hur mycket som hellst, som allt också! kanon mys!!

men nu ska jag springa in på facebook en sväng, sen ska jag nog hoppa in i
duschen! :D hihi

men vi hörs imrn? JAPP DE GÖR VI! :D
puss



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0