bajs praktiken

Skrivet: 2009-11-08 Kl. 21:34:12
åh herregud, jag är kär!
kan man bli kär bara för att man har följt ett pogram i flera veckor?
ah jag tror fan de!! HAHAH!
jag är kär, jag har funnit min rätta!!
*dräggel*

men nu kom mamma in med tvättkorgen så nu ska jag slänga i
alla mina kläder som ligger här och dumpa dom i korgen,
sen ska jag väl sitta här ett tag till, sen ska jag dejta john blund!



baaajs, jävla praktik imrn också!!
hade glömt bort den...
jag vill inte .............................
men någon gång i veckan ska jag leta upp en ny praktik.
skulle kunna ha praktik i en pizza faktiskt, helldre de än på okq8!
fuck dom!!!!!!

aja, pusspuss påer !! JAG ÄR KÄR!!
oscaaaaaaaaaar <3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0