korvar i alaska!

Skrivet: 2009-11-02 Kl. 23:52:14
haha men kul liv man haaaar!
jag och mamma har suttit i två timmar för att få bort nå jävla skit
ifrån datorn för att installera ett viruspogramm, herregud!
hur svårt ska de behöva vara? :o
men nu är klart äntligen :D

och nu fick jag reda på att min klasskompis sofia har ju också sin
apu-plats på en mack, men hon har fått gjort allt. kassan och rubbet!
MEN INTE JAG ELLER!!
jävla fitt OKQ8, jag säger bara de ja!

men imrn ska jag vara med elin efter praktiken som sagt, och senare
på kvällen så ska vi till enroth och vara med honom! :)
kommer nog bli jätte mys! :D
undra ja om man ska köpa med sig chips och coca cola?
njaah, skit i chipsen.. tar nog med mig en coca cola iallafall! :D

aja, nu ska jag sluta snacka skit och spela lite på facebook, snacka
om beroende framkallande :o haha!


tror de är dax att knäppa nya bilder? njaah, de känns som så! :D haha

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0