nervös? nee..joo :O

Skrivet: 2009-11-29 Kl. 14:37:29
hejsan svejsan!
här sitter jag och luktar vitlök och är sjukt trött!
vaknade halv två idag konstigt nog, jag som inte ens drack i igår? :o
men jag och min kropp är sjukt trötta! :o

men idag så är jag alldeles ensam hemma med min hund elvis!
sad face..
men nu ringde jennifer och frågade om jag ville följa med på en
filmkväll ikväll!!
men de lät ju spännande. :D

meeen, nu ska jag gå ut med hunden min! ;D
så ha ett bra liv alla ! :D kommer ju skriva mer sedan :)
hejhopp!


elin min lilla kissemisse !! ville bara tacka dig för att du finns där för mig.
att du alltid kommer att finnas för mig också!
jag älskar dig min BÄÄÄÄSTA VÄN!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» eeelin

hahah, bra gullig bild va? ;) hah

älskar dig med snuttan <3<3 finns alltid för dig.

Tidpunk: 2009-11-29 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0