pedofil

Skrivet: 2009-11-04 Kl. 18:53:57
hallon båt!

Sitter med mamma nu och se på tv, eller jag ser på tv, mamma
sitter med hennes dator brevid mig i soffan och spelar diamant på
facebook. haha hon är bra rolig hon :D

idag efter skolan så gick vi ner till stan och kollade runt på "gina"
och kollade om de satt några och fikade på charm, men det gjorde
det inte, så vi drog till donken och käkade lite. men självklart var
det en pedofil där som satt och kollade på oss och inte bara det,
han satt och anteknade också!
vilken jävla idiot!

sen åkte jag hem iallafall. Skulle ju vara med stina och elin idag,
men stina är sjuk och elin skulle träna så jag sket i dom och åkte
hem och kollade på tv:D väldigt mysigt .. eller? ahh klart de:D

och nu sitter jag här och laddar för grey´s som är senare ikväll.
men nu ska jag ta och spela lite :D hejdå :d



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0