pirrr

Skrivet: 2009-11-03 Kl. 22:44:24
hallon!

åkte till stan efter mammas jobb och träffade upp elin på stan.
vi tog oss en fika !! MUMS!!
sen drog vi hem till henne och gick till pizzan, självklart köpte jag
en fet god pizza och elin tog en sallad ;) hon är bra rolig hon.. men hon
vill ju ha en resa av pappa håkkeee :D

sen drog vi på hockey, sundsvall hockey j20 då..
och dom spelade mot? ...? öh(?) ingenaning, kommer inte ihåg vad dom hette..
men dom vann med 8-1 tror jag? kanon !!
sen drog alla hem till sig..
vilket va sämst, för nu sitter jag här och tråkar i mjukis braller.. fan va nice :O
NOT!


saknar!!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Miss Stina

haha rolig hon är gumman min :D

Tidpunk: 2009-11-04 @ 00:05:12
Bloggadress/URL: http://msstina.blogg.se/
» Rikke

oj vad fint kort.... hade du inte kunna suddaa bort mig fran bilden?hahahaUFF!



Love you!

Tidpunk: 2009-11-04 @ 10:46:40
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0