YES!!

Skrivet: 2009-11-13 Kl. 17:16:41
halllåååå där:D
idag åkte jag till skopunkten efter skolan och jag fick komma tillbaka
dit och ha min apu plats där, och nu är jag jätte happy!! JÄTTE GLAD! :D
men sen drog jag till elin och fixade lite grejer sen drog vi till ica för att handla
massa chips,dipp,coca colER, och tacos grejer ;) MUMS!!
men nu är vi hos mattias och fixa maten och så.. han är ju somsagt på träning
så vi väntar på att han ska sluta den först, sen jävlar blire mat :D hhaha!!
pusspuss
SKOPUNKTEN <3<3<3<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Åh! Vad kul att du fick komma tillbaka!!! :D Grattis KAjsa! :D Du ka du med spöksnoret i hande(l)n och allt! :D

Tidpunk: 2009-11-13 @ 19:27:21
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0