4 dagar kvar

Skrivet: 2009-10-20 Kl. 22:13:45
moooors!
skolan sög idag, och då menar jag verklgen SÖÖÖG!!
vi har ju dialogdagar, och herregud va fjantigt det är ..
första föreläsningen vi hade så vare en blatte som snackade om massa
grejor typ.. att bögar inte få komma in på en pub, bara för att dom är bög?
aja, vafan hittar han på tänkte jag då!
sen vare en annan föreläsning, och han var bög och snackade massa.. men
vadå? han var ju bara bög och snackade om sig själv?
vafan, som att det är någon annorlunda med att vara bög? skulle inte tro de.

drog hem tidigare idag, vi skulle egentligen sluta 11.45 enligt vårat klass schema.
men nu när det är dialogdag så skulel vi få sluta HALV 5 ? är dom störd.
kommer även sluta halv 5 på fredag, hahaha vafan tänker dom med?
vilka jävla idioter!

sen när jag kom hem så hoppade jag i sängen för att se på en film, men självklart
somnade jag?!!! mamma kom hem vid 6 och då hade pappa köpt pizza! MUMS!
kanon gott vare, så jag slängde i mig den och sen åkte jag och mamma till
tina och tea och busade lite, och TEA KAN SÄGA BAJS NU! hahahaha
så jävla mys! är hon lik mig eller vadå? ;) haha

men nu ska jag kolla runt lite ! ;) hare bra allaaa! :D
puwwwws


okej, jag måste säga att jag saknar mitt blonda hår!:o

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» R

No more blooooooooooooonde!!!



Eeey yo... de är faktist inte så accepterat att vara bög eller flata...

Många lever kvar på 1900-talet och de va inte så längesen...

I spanien är de mer accepterat än i sverige som tur är!



Spara en pizza bit till mig med!



Love you



När du fyller 18, önska dig en resa hit vettja!

Tänkte på de, du skulel kunna komma hit då!

Tidpunk: 2009-10-21 @ 11:58:22
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Sofia Sundberg

Ja saknar också mitt blonda hår :O va är de för fel på oss kan vi bestämma oss eller xD

Tidpunk: 2009-10-21 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0