älska modo*klappklappklapp*

Skrivet: 2009-10-08 Kl. 22:24:34
tjennnnna blååååggen lååggeen!
ja vad ska man säga??
MODO ÄR BÄST KANSKEEEEE?!?!? massa kärlek till grabbarna där<3<3

men idag har jag varit på plugget, tråkigt som alltid nu förtiden..
eller nee? vi har haft kul idag kom jag på!!
Vi har ju lekt hela havet stormar idag på rasten..
och vem vann då? jo självklart kajsa nilsson? är man bäst så är man bäst.
Då vinner man bara på allt!<3

och idrott har vi haft idag också, fyyfan va jobbigt det va.
vi hade coper test.. åh dra åt helvete va jobbigt det va.
jag dog två gånger om.. haha fast de bara är två km..
men jag och jossan vi gick ;) och vi kom in efter 14minuter!
HAHA!! lata jävlar.. men jag dog somsagt! :O

efterskolan så åkte jag hem och hann vara hemma i 10 minuter kanske
sen drog jag och mamma upp till Tina, Tea och sjuka Tommy.. och lekte
lite med Tea gumman, sen åkte jag och mamma ut och körde bil, och fyfan
vad jag är duktigt på att köra:O kändes som att jag hade haft körkort i
10 år kanske. HAHA! :D as skönt :D inge kärrningstopp eller nått hoppande
allt bara flöt på som de ska göra ;)

sen blev det hockey för hela slanten, och vad säger man då?
ÄLSKA MODO*klappklappklapp* ÄLSKA MODO!!!!!
Mina grabbar säger jag bara, dom kan de dära med att lira hockey.
och timrå är ju bara skabb och har tur ibland.. haha!<3
men svartvadet, fyfan vilken kille !! <3

men nu ska jag gå och lägga mig innan jag dör!
för imrn ska jag klippa och färga mitt hår, och ja.. jag är nervös!!
puws

JA MEN DÅ SES VI PÅ LÖRDAG, JA DÅ SES VI PÅ LÖRDAG!!(8)



Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Piggelin

Bild på håret tack:D



Älskar dig min lilla hårtuss

Tidpunk: 2009-10-09 @ 11:45:26
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Linus

haha, fan vad bra ;D saknar dig med!

aa måste ju göra d nån gång snart ;o

puss

Tidpunk: 2009-10-09 @ 12:27:48
Bloggadress/URL: http://linusmagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0