ge mig snö!

Skrivet: 2009-10-13 Kl. 22:40:15
jupp.
tillslut så blev de lite städning faktiskt..
men pluggning då? njäääh, de får bli imrn tror jag!

Men jag och mamma åkte upp till tina och tea idag en sväng,
och fyfan va tea går nu, helatiden.. och fort gåre också! ;)
lillstinta då! <3

imrn så äre sovmorgon tror jag, ahh men vi säger att de är det,
orkar inte ta upp schemat..
jo men jag börjar 10.00 !!

men efterskolan så ska jag plugga lite, eller ganska mycket faktiskt.
eftersom det blev inge plugg idag! och sen blire grey´s på kvällen.
kanon kul idag säger jag bara !! <3


jag bjuppar på gammbilden på mig och tea gumman!<3
mosters lilla älskling, ahh de äru! ;)<3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0