inte bakfull här inte.

Skrivet: 2009-10-04 Kl. 14:19:49
hallå där!
sitter hemma alldeles själv nu, elin har dragit hem och mamma och
pappa har inte kommit hem än. Jag är helt slut idag, men jag är inte
bakfull som alla andra, utan jag är bara helt slut!

Plugget ligger bara och vänta på mig. Ska plugga gärnet idag.
senare så väntar tv.. Ensam mamma söker idag! (Y)
snygg oscar vettu.. haha :D

Men ska hoppa in i duschen snart också. kanske behövs? typ..ja! :D
bläh, helt slut som sagt.

ring eller nått :D



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Alex

Sv: Haha, ja du. Jag tror nog att jag tar det som en förolämpning ändå om jag är finare med 3 kilo smink än utan. xD

Fast det beror ju förstås på när man räknar att jag ser ut som vanligt också.

Tidpunk: 2009-10-04 @ 16:19:36
Bloggadress/URL: http://kaandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0