ja? jag kanske har blivit lite emo?

Skrivet: 2009-10-13 Kl. 12:59:40
tjena mittbena!

har precis kommit hem nu, slutar ju tidigt idag!
och det är faktist inte så jävla skönt att sluta 11.45 varje tisdag.
och tack och lov att det bara är tisdagar, för vafan ska man göra efter
skolan då? ingen har slutat, och sova kan jag ju inte göra, för då kommer
jag ju inte kunna sova inatt?
men jag ska faktist
*städa
*data nörda lite
*plugga...

...det är mitt mål för dagen! men frågan är ju om man orkar?
så här är det alltid.. bara för jag vet att jag ska städa och plugga så sitter
jag vid datorn i flera timmar istället för att bara börja göra allt och få de gjort.
men inte då, jag orkar inte.. inte just nu.. kanske sen?
haha!

åh herregud, ska man redan ta fram vinter jackan?
jag håller på att frysa ihjääääääl på dagarna nu, och innan man går till skolan
är det ju kanon kallt! :O helt sjukt kallt!

och imorse när jag skulle gå till bussen så hittade jag en isfläck på backen.. så
jag har faktist tagit mitt första kliv och glidit på en isfläck faktiskt:D haha
ganska kul faktiskt.. jag som älskar vintern !!

ikväll så blire tv hela jävla kvällen! gud vad jag älskar tv kvällar..
och för er som undrar så har jag inte blivit frisk än! jävla bajs mig.. jag är alltid
sjuk, jag orkar inte de längre!!

BLÄÄ! JAG HAR BLIVIT EMO MÄRKER JAG, MITT LIV SUGER! OKEJ?
ah men då vet ni :D

puss

jag bjuder på en bild på familjen och isa.
tur att man är lång så man syns menar jag :O haha långkorven!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0