jag lämnar dig här, för jag måste gå nu.

Skrivet: 2009-10-22 Kl. 22:24:10
oj hallå!!
haha, där hade jag glömt bort att jag hade en blogg, INTE BRA!

idag har jag tråkat på skolan.. NEJ! jag har inte tråkat idag, vi har haft
skit kul, dansat och grejer.. kanon kul!! eller om jag inte ska ljuga så har
dagen sugit förutom dansen då! :)

efter ett tag så kom tina och hämtade mig och elin vid skolan för vi skulle
åka till toysRus, skit mycket med folk, men där fanns det verkligen hur mycket
leksaker som hellst för barna! kanon!!

sen efter de så drog jag och elin till stan för att köpa present till Ida. och
18åriga stina kom och fikade med oss sen! kanon mysigt!!

efter fikat så drog jag och elin hem till henne för att hämta bilen, sen blev det
skopunkten. och elin köpte ett par skit snygga skor, JA JAG ÄR AVIS!!
men jag ska köpa dom också tror jag :O haha!!

men när jag väl kom hem så slängde jag mig till soffan för att kolla på hockey
med farsgubben!! och alla vet i dehära laget att modo suger nu.. de gillar jag inte.
men det är ju inte bara dom som suger, för timrå är sämst dom också!

imrn blire
* skola
* alnö
* thomas
* elin !!

kanon dag imrn (Y) .. ja de kan ni ge er fan på! :D


söt..dryg..suddig tjej..

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0