less på skolan, litegrann då?

Skrivet: 2009-10-02 Kl. 12:54:53
hallå! :)

Sitter på skolan nu och ska ha näthandel, inte så jävla roligt
direkt, kanske är därför jag sitter här inne och ska skriva ett litet inlägg?
jaru, man vet aldrig! :)

idag på skolan var det bajs äcklig mat, och min mamma kommer ju
självklart säg att det är godmat, min mamma gillar ju all mat! men det var
iallafall potatisgratäng och kyckling. de va skit äckligt.

Men idag efter skolan så ska jag fika. MUMS!! barista här kommer jag!
ladda upp med en vanlijlatte!
Sen ska jag bjuda hem Emma och Elin på middag, och det blir tacos!
Efter maten så lär vi nog bara mysa tror jag !  ;)

igår kväll så kom elin till mig och kollade på idol, hon sov även hos mig.
lillmys grisen min! ;)

men nu ska jag åter gå till mitt äckliga arbete på näthandeln!
japp, för de ska jag!
PUWS!


SNYGGTJEJ!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» syster

SKA DUUUU GÖRA TACOS????



Good luck biaaaaaaaaaaatch!



love you!

Tidpunk: 2009-10-02 @ 13:26:04
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» mamma

oooooo vilken god mat ni fick på skolan då =) haha........ puss älskar dej

Tidpunk: 2009-10-03 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0