min kväll med ellen!:D kanon kul!

Skrivet: 2009-10-02 Kl. 18:12:20
sådär, då har jag och ellen lyckat gjort tacos!
och tack och lov så slapp jag köttfärsen. Så hacka grönsakerna blev mitt
jobb !! halv nöjd då, njaah medium! ;)

Nu sitter vi i soffan och delar filt och håller på att frysa ihjäl.
kul liv!

elin; va vare som lät?
kajsa; grannarna?
HAHAH!!

och sen när vi satt på bussen så snackade vi om ens tatuering,
och då säger elin
"man kan ju lixom säga nice?"
kajsa och stina; HAHAHAHAHAH!!
kul humor vi har iallafall! ;)

Och rikke? vi få fixa det dära med att shoppa skor till dig, jag hjälper dig!;)
jag kan det dära med snygga skor! :)

Men ni kan ju ringa ikväll om ni vill ha sällskap tror jag?:O ellehhhh?
aja..
PUWS



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

wooooo! Spider-Kajsa! .. *njaah medium! ;)*

HAhahahaha

Tidpunk: 2009-10-02 @ 22:08:13
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0