Mobil inlägg

Skrivet: 2009-10-28 Kl. 15:12:49
Hejsan hoppsan! Ska försöka skriva ett intressant inlägg nu. Men jag skriver ju ifrån telefonen så det kanske inte bli så himla roligt att läsa;) men idag har jag varit barnvakt åt tea:) och det gick bra, hon har varit så lugn idag! Jag tror hon är sjuk! För hon var gnällig och hade ingen energi alls till att leka! Så vi har suttit och kollat så tvn hela dagen idag. Mysigt:d sen så åkte jag och simon hem till honom, för han skulle göra massa grejor. Och sen ska vi till stan och käka på subway tror jag det lutar åt;) och jag ska nog inte vara med någon ikväll så för mig blir det nog chips och dipp och självklart twilight;) kommer nog bli kanon mys:d men ha det bra alla:) jag kommer skriva mer inlägg under dagen:d puss puss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0