tv kväll med mammiii

Skrivet: 2009-10-06 Kl. 22:08:34
gud vad jag älskar tv serier alltså ! :O
desperate housewiwes & ugly Betty, kan de blir så mycket bättre?
det är absolut mina favvvvvvvvvopogrammmmmmmmm!
Jag älskar mysiga hemma kvällar med mamma! <3
äääälskar dig mammis, skruttan! ;)

Sitter och lyssnar på musik nu, och hade tänkt att plocka undan
lite kläder som ligger här och där i mitt rum. IGEN!
jag gör fan inge annat än att städa tror jag .. eller så äre bara jag
som är en lortgris kanske? mammis blir ju helt galen på mig.
haha, hon är ju BARA för gulliiii :D

Men juuuuste, måste ju plugga på 5 minuters talet också!
baajskorvar i alaska! :(
aja, men jag skriver lite imrn då? ahh det låter som en bra idé :D
puws och godnatt


söt mamma och skabbnacken därbak! ;) hahaha

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Linus

Tja! längesedan vi sågs, lever du? hur är det? :)

Tidpunk: 2009-10-06 @ 23:45:04
Bloggadress/URL: http://linusmagne.blogg.se/
» R

Åååååååå vilken fin bild!!Ljus klar o fin!

Värsta modell mamman!



Saknar er!



De är bra, håll ordning på lill rummet ditt

Tidpunk: 2009-10-07 @ 10:25:40
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0