vart var det jag tappade mig själv?

Skrivet: 2009-10-10 Kl. 13:46:24
tjenna!!
igår hade jag verkligen inte tid att skriva blogg.
sorry för det, så det kommer en bild idag på mitt hår istället.

Igår gick jag i skolan, sen drog jag till jenny för att klippa och färga
håret, och jag är skit nöjd, jag älskar färgen och älskar att mitt hår
inte är slitet längre! gr på mig då ;)

Sen när jag kom hem så blev jag jääävligt sjuk, febern blev högre och
högre.. fyfan vad jag mådde dåligt..
halsfluss.. igen.. och nu får jag inge pencelin heller!!
för jag haft haft halsfluss för många gånger under en kort tid, så nu
får jag springa runt och ha ont + feber.. sämst

Idag ska jag vara med stina efter hennes match, så ska vi kolla
på fotbollen och mysa lite, snacka massa skit som vanligt..

fast först så ska jag gå på birsta med syrran min och kolla på en
klänning till henne för hon ska väl festa lite senare tror jag!


så där, nu har ni en bild! :) Fast så där ser håret bara ut i ljuset..
och annars ser det bara lite rött ut, men mest brunt! ;)
but i love it ! ;)


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Matilda

sexy motherfucker <3

Tidpunk: 2009-10-10 @ 14:14:04
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» Rikke

Fan vad snygg du är systra mi!!!Wooow vilken pingla!

Du med rött och jag med lila:)



Älskar dig min goding...

Krya på dig

Tidpunk: 2009-10-10 @ 15:22:15
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Sofia Sundberg

Fan va snyggt de blev :D

Tidpunk: 2009-10-11 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0