3 days left

Skrivet: 2009-09-16 Kl. 21:40:20
gulligullan koko som en göööök!

Idag har jag kämpat på i skolan, är så jävla less redan. haha!
det är så jävla tråkigt bara, ingenting nytt händer.. bara samma
skit helatiden.. Som sagt, handel är ju inte rätt linje för mig.
men jag ska kämpa på tills studenten! (Y)
SKÅL!

efterskolan så drog jag och lillida till stan och myste till det lite.
gick runt och snackade massa roligheter och sedan kom elin.
Så då gick ida till hennes mamma så hon fick åka bil hem, och
jag och elin tog bussen hem till henne..

När vi väl kom till elin så gjorde vi inte så mycket, som vanligt.
lallade på och fjantade oss..
PEPPADE inför festen på lördag.. ofc! ;)

Imrn så äre skolan som gäller för mig, sen ska jag troligen vara
med Tina ( syrran ) och tea så klart, lillpluppen! men vi få se hure blir.
mamma och pappa åker ju till vemdalen imrn och ska ställa upp
husvagnen och fixa stugan så allt är snyggt och klart till vintern.
Så jag blir ensam, och ska sova sjäääälv tills på söndag! :(
Fast på fredag och lördag så ska jag sova hos elin! ;)
sköönt!

tjejer? HÖRDE JAG SKÅL?! ;)


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Matilda

SKÅÅÅÅL!

Tidpunk: 2009-09-16 @ 23:15:03
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» R

Men vilken fin bild.. vad busig hon ser ut..

Passa så du inte drar på dig köttsår i ansiktet, hjärtat!

Va noga med att tvätta händerna.. man vet aldrig!?



SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!



Ha de så jätte bra och ta hand om dig!

Tidpunk: 2009-09-17 @ 13:16:42
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ellenfjällen

DU HÖRDE RÄTT, SCHKÅÅÅÅL! ;)

Tidpunk: 2009-09-17 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0