besviken

Skrivet: 2009-09-24 Kl. 22:14:56
hejsan hoppsan i galoppsen..njah?!:O ojoj..
idag har jag varit på skolan och fjanta på.. ganska tråkigt idag..
menmen, skolan kan ju inte alltid vara roligt!!
men jag fick iallafall G på provet i trafikant, är väl inte så nöjd.
Men jag får skylla mig själv eftersom jag inte hade tränat så mycket
på provet..Efterskolan så mötte jag upp Simon på hans skola,
och vi drog hem till mig och käkade med mamma..
Sen kom pappa och då drog vi på bio;n.

Flickan som lekte med elden.. vad ska man säga om den filmen då?
den var ju helt klart bra, men ettan var grymt mycket bättre!
Blev jävligt besviken på filmen eftersom jag trodde den skulle vara kanon
bra. menmen! Hoppas på att trean är bättre än ettan då!;)

Imrn blire plugg, sen ska jag hem och knäppa kort på ett R jag har på
magen och hoppas att jag kommer få pengar! haha ;) Mammas idé
så säg inge dumt nu..
Sen ska jag på barnkalas, lillgumman Tea fyller 1år imrn, och fyfan
va tiden har gått fort säger jag bara..


jag är lite granna utav en död levande.
jag känner mig lite stel och tung just nu.
mycket som händer, minnen blir påminda.
men jag är fortfarande samma kajsa,
samma kajsa med samma humör.
glad till sur, lycka till sorg.
jag är inte ensam längre, en jag har blivit
två jag.
jag har två sidor nu.
jag kanske inte har presenterat mitt nya jag.
men jag kommer nu, välkomen till andra delen av mig.






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0