herregud!

Skrivet: 2009-09-22 Kl. 21:59:20
tjennnnaa!
sällan jag aldrig orkar skriva.. men jag har inget att skriva om typ.
men nu ska jag fan skriva lite granna :D

Idag har jag varit på skolan, sen blev det stan med malle och hultan,
sen drog dom och simon kom till stan med hans klasskompisar, Max
och Robin. nicenice!

Sen drog jag hem för att Tina och Tea var hemma hos mig, så då fick
jag busa lite granna med dom. Och Tea kan även säga kajsa nu,
Så jag började ju självklart gråta när hon sa kajsa första gången..
haha jävla fjantdulla!

Sen drog dom hem till sig och då åkte jag och mamma till city gross
för att jag ska på nån jävla skit med skolan imrn, men jag och mina
klasskompisar ska bara sitta och fika i skogen i två timmar och mysa på!
Så jag köpte chips, dipp, sallad och en stor coca cola! GUD VAD JAG ÄLSKAR
MITT FETA LIV! <3<3

Imrn efter vi har varit ute och vandrat så ska jag nog bara tare lugnt, för jag
lär ju vara helt slut!
och bara så ni vet så ska jag gå och lägga mig i tid ikväll.. så håll mig inte uppe.

puws

jag saknar mitt blonda hår :O !

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0