min kropp gör ont. haha

Skrivet: 2009-09-20 Kl. 22:51:07
hejsanhoppssaaaan!!
Då var kvällen runnit förbi som jag/vi har längtat efter i flera månader.
och dom vi trodde.. DEN BLEV KANON!! minne för livet..
allt var så jävla bäst som de kunde bli.
fast jag har ju inte skråmor och blå märken lite här och där.. men sånna
smällar får man ta! Och jag är jääävligt bakfull idag, men det kan jag vara
för jag hade det så jääävla roligt igår hos matilda!

Men idag har jag och Elin tagit det jävligt lugnt. typ suttit framför tv och dött.
Vi gjorde lite käk och sedan drog vi upp till Matilda och Linus.
jag skulle hämta alla mina grejor där + att snacka lite skit om gårdagen!
kanon säger jag bara.. KANON!

Imrn blire skooola, mindre kul.
men ska bli kul att få träffa bruuudarna i klassen igen! buhu, att jag hinner
sakna dom efter en helg? lite sjukt..
men imrn så blir det nog mjukiskläder för mindel, haha är helt slut och har
träningsvärk över allt.. herregud!! dans kajsa on the flooooor!













det kostar att ligga på topp!




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0