MINA SKOR!<3

Skrivet: 2009-09-30 Kl. 19:37:46
tjena! ;)
då har jag köpt mig ett par skor, och jag älskar dom och dom
älskar mig, som tur är! haha! vackrare skor får man fan leta efter.
Dom passar mig perfekt. Synd att jag blir lång bara.. men min mormor
säger att långa tjejer är snygga tjejer. så jag får väl lita på mormor då!
älskade mormor ;)
Köpte även ett par leggnings också, me love!!
kan inte riktigt förklara vad det är för tyg, sammet kanske?
aja, jag älskar dom! och dom älskar mig !<3<3

klirr klirr..

nu ska jag plugga lite, sen äre grey´s!! som jag har längtat efter..
men jag vet redan att tjejen kommer leva och killen kommer att dö.
hahah! jag smyg kollat på första avsnittet ;)

skor + leggings = nya!<3








stor posarN! ;)

puws

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» ellen

AWESOME!!!!

Tidpunk: 2009-09-30 @ 20:22:01
» sara

det var ett tag sen kajsa, allt bra med dig? :) du jag måste säga att skorna och leggingsarna var riktigt snygga, vart kommer dom ifrån? :p pusssss

Tidpunk: 2009-09-30 @ 22:34:02
» ida

Woooow! ;D

Tidpunk: 2009-10-01 @ 08:48:31
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Piggelin

Läääckert.... du måste gå med syster din och köpa mig ett par läckra skor när jag kommer hem!



Men dom får inte va för höga för då kan jag inte använda dom... isa blir så jävla liten då!

hahaha..



älskar dig!

Tidpunk: 2009-10-01 @ 12:25:59
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0