myyyys!

Skrivet: 2009-09-08 Kl. 20:21:39
tjennnnnnnnnnnnna!!

Nu har verkligen tiden sprungit iväg, äntligen!!
Sitter inne på mitt rum nu på sängen och kollar på idol och myser
med massa ljus. har precis städat lite, eller jag har tagit bort alla kläder
som har legat på golvet och på sängen! hihi.

Det var jätte mysigt hos mormor och fira jens, jätte kul! :)
jag, tina, mamma, mormor och morfar sjung när jens och helen
kom in.. kulkul! Sen blev det lite sjungstund för tea och hon blev
jätte galen, jag och mormor tog i som fan! :) hon sjung på norska
och vi på svenska! haha :D

sen kom familjen jonsson - jörgen, men då tog fikat fram, jätte mysigt.
men det blev så mycket folk så vi satte oss i vardags rummet, jag vickan
och simon, jens kom eftet ett tag.. där satt vi och snackade och
käkade glass, muuums!
Jag älskar att vara med släkten, och jag ääälskar kalas!<3

Imrn blir det skola, sköönt.. jag börjar klockan halv 11. jävligt nice!
men nu börjar idol igen, hejdå alla glada :D



Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Hihi, härlig bild! :)

Tidpunk: 2009-09-09 @ 10:24:20
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Syster

Hahaha jag såg videon på Tinas blogg...jag har kollat flera gånger och skrattat o skrattat...

Lill dampen släpper loss...

hihi!



Vad roligt o se er!

Den 4dec kommer jag hem och åker den 26dec...22 dagar

Tidpunk: 2009-09-09 @ 10:39:05
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0