tea ett år.

Skrivet: 2009-09-25 Kl. 15:47:24
ahmen hejsan.
är inte på allt för bra humör just nu.. trött hungrig och less.
mycket som händer nu, och jag hänger lixom inte med i svängarna.

men på skolan idag vare kulkul, mys tjejerna i klassen
+ robin och hampus då! Haha! ni få vara med i vårat tjej gäng om ni vill;)
har inte gjort så mycket på skolan, men jag har fan kul ändå.:O

nu sitter jag hemma, har precis vaknat.. jag tog en powerNÄÄP.
va trött som ett as, men nu är jag pigg igen fast jag skrev att jag var
trött där uppe.. men jag är både trött och pigg.. jaja sluta tjata om denu.

snart ska jag dra upp till trippel t, alltså tommy, tina och tea eftersom
tea pluppen fyller ju ett år idag! mysgumman, grattis!
Sen efter det så ska jag nog dra till elin. vi ska mysa hon och jag tror
jag, men det är bara att ringa om du vill mysa!

men nu ska jag käka. PULVERMOS OCH KORV!! <3<3 MELOVE!

puwsz

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Matilda

pulvermos <3

Tidpunk: 2009-09-25 @ 16:14:42
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» R

kooooorv <3



Hahaha lägg ut lite födelsedags kort nu hjärtat!

Älskar dig

Tidpunk: 2009-09-26 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0