tröttjtjej

Skrivet: 2009-09-29 Kl. 22:39:31
hejsan hoppsan!
nu har jag bestämt mig vilken sko det blir!
och det blir *trummvirvel*
SKO NUMMER.......
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har testat dom och dom är kanon sköna, verkligen kajsa skor.
dok blir jag kanon lång, men de får jag ta, för dom va kanon snygg!

men idag har jag varit på stan med tjejerna i klassen efterskolan, men
alla hoppade av. en efter en! så tillslut så vare bara jag alex och sofia.
gick och fikade med sofias kompis Sebbe, och sen drog dom hem och
jag mötte upp elin och så drog vi till henne..

såg på idol m.m.! va mysigt.. MYSIGT!

men nu ska jag gå och lägga mig, jag är helt slut!
puws hejdå.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

du gjorde ett kanonval ;) ettan va snyggast :D

Tidpunk: 2009-09-30 @ 11:25:04
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» tessa

du gjorde ett kanonval ;) ettan va snyggast :D

Tidpunk: 2009-09-30 @ 11:25:22
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0