twilight, sällan va?

Skrivet: 2009-09-01 Kl. 12:30:23
tjabba tjena hallåå alla :D

imorse när jag skulle kliva upp så ville verkligen inte mina ögon och min
kropp kliva upp idag, men jag tvingade mig upp ändå.
jag var så fruktansvärt trött och slö! men som sagt, jag klev upp och kom i tid.

fick vänta på sofia på navet idag i typ  20 minuter, men sen när hon väl kom så
hoppade vi på ettan och åkte till västermalm, jag hade en lektion där!
ja nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men man pluggar teorin till körkortet!
kanon, men vi hittade ju aldrig, där sprang vi, jag sofia jossan och nattis.. huller
och buller, som yra höns och hittade ingenting, men efter många om och men så
hittade vi! (Y) kanon..

Sen gick vi tillbaka till skolan, varmt som fan vare idag!! herregud.. men aja..
jobbigt, men de gick bra ! ;)

efter skolan så drog jag alex och haileen till stan för haileen skulle köpa en grej.
kanon! så jag fick skjus hem idag ifrån skolan också, kanon!! slapp åka bajs
bussen.. eller varm bussen kanske man ska säga!!

Och nu sitter jag och vänta på att tiden ska gå, så jag kan få åka till vårdcentralen
och kolla om jag har halsfluss eller halsbölder som mamma sa.. vi få se!
det kanske inte ens är något, men det tror jag!!


känner mig lite yr och feberig idag också. ont som fan i skallen!! :/
aja, nu ska jag se på twilight, för typ 2358 gången, jag blir aldrig less på filmen,
och jaaa.. jag kan filmen utan till? men vadå? haha!! jag äääälskar den, renet sagt
ÄLSKAR DEN!!

hejsan på ett tag då!<3




jag älskar honom!! ;)


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0