vi få se vad framtiden har att erbjuda

Skrivet: 2009-09-14 Kl. 22:42:21
...men jag är så trött på att leva en dag till i ångest.
låt mig få leva en dag itaget nu. jag orkar inte mer.


Idag har jag kört bil med mamma, och nu kör jag som vem som hellst
tror jag. Jag tycker att jag är så jävla grym så det är synd om mig själv.
åh herregud, hur stör får man bli? sluta snacka massa jävla gojja nu kajsa!
Men jag lovar er, jag är fucking grym nu!

Alldeles nyss hände det en grej, en jobbig grej för mig. just att bara
kunna gå vidare och inte tänka mer på det som var.
fast jag tror det kan vara en bra grej för mig.
Jag kan inte bara tänka på vad du tycker, och bara så att du är lycklig.
jag måste få vara lycklig själv också.
allt kretsar inte bara runt om dig, så är det bara !!

Men idag har jag följt med syrran och köpt en ny telefon till henne.
hon kollade på mobiler och jag tog hand om min älskade systerdotter
Tea sponton! <3 min älskade tea<3<3

Imrn så börjar jag halv 9, inte så jävla nice.. men aja!
och slutar kvart i 12, och det kallar jag nice. så jävla sköööönt!
så jag ska ta den snabbaste bussen hem och ut och köra med pappsen,
och hans bil också.. Så vi får se hur det går med den saken.. har ju
aldrig kört hans STORA volvo..v70.. men somsagt, det ska nog gå bra!
eftersom jag är ju en sådan bra förare nu! ;) haha..

efterdet så blir det nog en fika med Elin "ellenfjällenmjällen" Jonsson
eftersom vi har så mycket att snacka om nu, så herregud, undra hur många
kopp kaffe jag får dricka innan jag har snackat klart. haha!;)



älskade syster! jag äääälskar dig.
rikke? jag äääälskar dig med! utan er två, ingen mig <33


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» mamma till tea

Åhhh wow i love you tooo.. Sötnooos

Tidpunk: 2009-09-15 @ 21:09:48
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» mamma till tea

Åhhh wow i love you tooo.. Sötnooos

Tidpunk: 2009-09-15 @ 21:09:58
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» mamma till tea

Åhhh wow i love you tooo.. Sötnooos

Tidpunk: 2009-09-15 @ 21:10:42
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0