jag är bara för p-artyy av mig!!

Skrivet: 2010-04-01 Kl. 12:56:49
MORS PÅ ER!
tjejen som är på toppen humör idag?! jajjemen, det är jag de!
klev upp runt 10 idag, pigg som en lärka är jag nu iallafall!

började dagen med frulle sen drog jag och mammsen till banken för
att fixa lite grejer, sen blev de city gross och spanade läget och kollade så
allt va bra, närå! men mor min köpte lite grejer för hon ska göra någon kaka
vad något slag som jag inte har någon aning om vad de är!

sen drog vi till birsta, bombade systemet och sen SPRANG vi till coop och spanade
lite .. roligt roligt :D
sen drog vi mot haga igen och checkade läget, men nu är vi hemma!

jag försöker fixa lite grejer via banken.. men förstår inte så mycket men försöker ändå!
bra jobbat av mig där :)

ikväll så blire förfest hos hulden med masser av toppen b-rudar! ser framemot de! :D
sen ska vi dra till oscars! nice de :D
men nu ska jag försöka kolla lite mer på banken igen.. TJÄÄBBÄÄ! :D
PÖSSS


nääämen kolla? det är jag och elvis? :D HAHAH!:D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0