en dag kvar, elin, mat, robin & flätor

Skrivet: 2010-08-12 Kl. 15:51:42
tjosanhoppsan...hej!
NU ÄR DET EN DAG TILL MED JOBB,SEN SÅ ÄR DET
ÄNTLIGEN SLUUUUUUUUUUUT!
gissa vem som är hÄÄPPYYY DÅEHEHE?!
..jag.

sitter och väntar på att elin ska komma förbi och hämta sitt
USB-minne, sen väntar jag på att mamma ska säga
"KAAAAAAJSAAAAAAA, NU ÄR DET MAT"
seeeeeen väntar jag på att klockan ska bli kvart i 7 så jag kan
åka och hämta robin på tågstationen.
WEY!
FÖR JAG SKA VARA MED HONOM IDAG ..ELLER IKVÄLL KANSKE
DE HETER. WOOHOOOOOO!

puss
/kn

jag har sovit med flääätooor :D




trodde jag va ascool .

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

Men du ser ut som Tina!!!

älskar dig vi ses snart gullan

Tidpunk: 2010-08-12 @ 16:18:08
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

fint! :) långhårig du har blivit! :D

Tidpunk: 2010-08-12 @ 20:46:34
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0