goskillen min! <3

Skrivet: 2010-08-05 Kl. 21:17:00
tjenna tjennnnna! :*
idag har jag jobbat, som alla andra dagar känns det som.
vaknade upp med en gos robin iallafall, HAPPYKAJSA!<3

efter jobbet så gick jag hem, kollade på tv och somnade
som vanligt. blev väckt utav robin som vanligt. GOS!<3
sen blev det mer tv.

har haft ont i skallen hela dagen/kvällen också! WEEEY!
ÄLSKAR LIVET!

men imrn efter jag har jobbat klart så ska jag hem och
fixa lite grejer, göra mig klar och packa sen ska jag
iväg till robin och vara med honom hela helgen.
SNACKA OM TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR JAG HAR!<3

jag är jätte kär
och jätte lycklig.
jag älskar mitt liv! <3


nämen. SKEEEELÖGA! :|

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0