redan kände jag då?

Skrivet: 2010-08-24 Kl. 22:54:52
är det höst eller är det höst?
det gör ont i mig.
det ilar i hela kroppen.
jag klarar inte av ensamheten nu.
jag vill ha närhet och värme.

imrn så börjar jag 10.10, vi går direkt in på
lektioner så vi kommer att börja följa schemat imrn.
redan kände jag då?
jag kanske inte saknade skolan så mycket ändå.

efter skolan så ska jag hem till mamma tror jag.
jag måste fixa block, pennor och en liten pennlåda
vill jag ha.. fattar ni? pennlåna.. en grej.. eh?
där man kan ha pennorna.. kommer inte ihåg va de heter.
men iallafall. de vill jag ha!
pennor i alla färger och bläck så klart.
det är ju roligare med skolan om man skriver med färg känner jag.
kanske rosa,lila,blå,grön och röd skulle passa mig bra.
ljusrosa, mörkrosa och rosa. ljuslila,mörklila och lila!
go for it bitch!
puss/
kn

bara för frän alltså.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Abelmarita

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Tidpunk: 2011-03-17 @ 09:46:27
Bloggadress/URL: http://abelmarita.blog13.com
» Abelmarita

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Tidpunk: 2011-03-17 @ 09:46:27
Bloggadress/URL: http://abelmarita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0